Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΘΕΣΠΙΣΗΣ ΣΤΟΧΩΝ (Μέρος 8ο)


Γράφουμε μια λίστα με στόχους στη μορφή διαβεβαιώσεων. 

    Το επόμενο βήμα που θα ήταν καλό να κάνουμε είναι να γράψουμε τους στόχους μας σε ένα φύλλο χαρτί με τη μορφή δηλώσεων που ονομάζονται " επιβεβαιώσεις ". Υπάρχουν τρεις κανόνες που πρέπει να εφαρμόζονται όταν γράφουμε τις επιβεβαιώσεις μας:

     Πρώτον, οι δηλώσεις θα πρέπει να είναι προσωπικές. Ένας απ' τους καλύτερους τρόπους για να αρχίσει μια επιβεβαίωση είναι χρησιμοποιώντας το "είμαι" ή το "έχω". Το υποσυνείδητο ανταποκρίνεται μόνο σε εντολές που δίνονται με προσωπικό τρόπο. Ο,τι πούμε μετά το "είμαι" έχει δύναμη. Μία από τις καλύτερες δηλώσεις έρχεται από τον Bob Proctor και λέει: "Είμαι τόσο ευτυχισμένος και ευγνώμων που έχω _________" (συμπληρώνουμε το στόχο μας).

    Δεύτερον. Οι επιβεβαιώσεις μας θα πρέπει να είναι γραμμένες πάντα σε χρόνο ενεστώτα. Για το υποσυνείδητο δεν υπάρχει μέλλον. Το υποσυνείδητο ανταποκρίνεται μόνο σε εντολές που δίνονται σε ενεστώτα. Μπορεί να είναι περίεργο να γράψουμε κάποιο στόχο στον ενεστώτα, αλλά αν τον γράψουμε σε μέλλοντα χρόνο (πχ "Του χρόνου θα" ή "Πάω να"), το υποσυνείδητο θα επιβεβαιώσει ότι πάντα θα μένει στο μέλλον. Πάντα γράφουμε, σκεφτόμαστε και οραματιζόμαστε τον στόχο μας σαν ήδη να τον έχουμε πετύχει! 

    Τρίτον. Θα πρέπει να αναφέρουμε τον στόχο μας με θετικό τρόπο. Το υποσυνείδητο κινείται προς ότι σκεφτόμαστε χωρίς να διακρίνει αν είναι θετικό ή αρνητικό. Ως εκ τούτου γράφουμε αυτό που θέλουμε και όχι αυτό που δεν θέλουμε ή θέλουμε να αποφύγουμε. 

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου